Kezdőlap > édesség/ süssigkeiten > csokibonbon karamellel – selbstgemachte pralinen

csokibonbon karamellel – selbstgemachte pralinen

17. december 2009 Hozzászólás Go to comments

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

az úgy kezdödött, hogy még nyáron vettem egy 1-eurós boltban kerek egy euróért egy szilikonos jégkockatartót azzal a hátsószándékkal, hogy majd valamikor csokibonbont készítek. a nyár eltelt, csokibonbonra pedig azóta sem került sor. legalábbis nem a múlt hétvégéig. vasárnaptól pedig azon agyalok mi mindent lehet majd még hasonló módon készíteni. ezerféle jut eszembe. többek között, hogy ezt a bonbonkészítést nekem találták ki. kis idöráfordítással remek dolgok születnek – pont olyanok, amelyeket legjobb rögtön elajándékozni, mielött magunk dézsmálnánk meg a saját készítésü bonbonokat.

pralinenhirtelen felindulásból megolvasztottam 10 dkg fehér csokit és beleadagoltam a szilikonos jégkockatartóba. 20 percre betettem a hütöbe. volt néhány sós-karamell, amelyeket egy éles késsel kettévágtam és a megdermedt fehércsokira tettem. leöntöttem étcsokoládéval és 20 percre a mélyhütöbe tettem. így született a kétszínü karamellás bonbon.  folyt köv.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

noch im sommer habe ich in einem 1-euro-laden einen silikon eiswürfelbehälter gekauft. mit dem ghintergrund, irgendwann mal selbstgemachte pralinen herzustellen. endlich war es am wochenende soweit. vorsicht: es macht süüchtig! andersrum ist es ein tolles geschenk. hauptsache, man verschenkt es, statt selbst alles aufzuessen…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         100 g weisse schokolade im heissen wasserbad schmelzen lassen. die schokolade in die eiswürfelform füllen (nur halb), dann 20 minuten in den kühlschrank stellen.  danach mit karemell (diesmal fertig gekauft, mit einem scharfen messer halbiert) belegen und mit geschmolzener zartbitter-schokolade “zudecken”. nach 20 minuten im tiefkühlfach die pralinen aus der form lösen.

  1. 18. december 2009 - 05:39

    Ámulok és bámulok!!!! Gyönyörüséges bonbonokat gyártottál! 🙂 Tecc!

  2. 18. december 2009 - 06:22

    De jók lettek!! És még sós karamelled is van 🙂

    • 18. december 2009 - 08:39

      lúdanyó, már nincs:-( de a hétvégére beterveztem, hogy kipróbálom házilagos elöállítását.

  3. 18. december 2009 - 07:20

    Nagyon izgalmasak és szépek.
    Csak nehogy úgy járj a formáddal, mint én a minap, mert akkor Neked is annyi a bonbonkészítésnek 😦

    • 18. december 2009 - 08:39

      jókaja, sajnos pont úgy jártam:-(

  4. 31. december 2009 - 06:03

    Az ebben a jó, hogy a nagyszerűség nem hozzávalók egymásra halmozásából, hanem egy apró kis csavarintásból állnak.A kevesebb több. Véletlenül erre tekeregtem, idecsalt a dnk kenyér illata, és most csak leskelődök, olvasgatok, nagyon jó…

  5. 6. január 2015 - 22:14

    And to think I was going to talk to soneome in person about this.

  1. 16. január 2010 - 13:34

Hozzászólás