Kezdőlap > egészséges, föétel, gemüse, gyors, schnell+gelingt leicht, winter/ tél, zöldfüszer > hegyeskáposzta rizzsel – spitzkohl mit reis

hegyeskáposzta rizzsel – spitzkohl mit reis

19. február 2012 Hozzászólás Go to comments

káposzta spitz

ez a hegyes káposzta kedvelt zöldség nálunk , mert gyorsan megfö és nincs olyan intenzív káposzta illat utána a lakásban, mint a hagyományos káposzta esetében. 2 nagy fej hagymát apróra vágva kevés naprafogóolajon üvegesre pirítottam. megszórtam egy marék rizzsel, meghintettem frissen tört köménnyel, egy késhegyni pirospaprikával, kevés sóval, hozzáadtam a csíkokra vágott káposztát, 2 répát, félpohár vizet. 15-20 perc alatt fedö alatt, néha kevergetve készre pároltam. frissen örölt borssal, prökölt mogyoróval  és jóféle napraforgóolajjal meglocsolva tálaltam

káposzta

der spitzkohl hat gegenüber dem weisskohl mindestens drei vorteile. zum einen ist er schneller fertig, zum anderen riecht die wohnung danach nicht tagelang nach kohl.

ich habe zwei große zwiebeln in würfel geschnitten und etwas sonnenblumenöl glasig angebraten. eine handvoll reis dazugegeben, mit frisch zermörstertem kümmel, einer messerspitze scharfe paprika und etas salz gewürzt, den spitzkohl, zwei möhren und ein halbes glas wasser hinzugegeben. in etwa 15-20 minuten zugedeckt (manchmal umgerührt) fertig kochen lassen. mit frisch gemahlenem pfeffer, mit gutem sonnenblumenöl und gerösteten haselnüssen serviert.

  1. Főz és fecseg
    20. február 2012 - 08:52

    Jópofa ez a káposzta, sohasem láttam még ilyent nálunk. Az meg, hogy kevésbé “illatos”, az külön szimpatikus. Mi ugyan edzettek vagyunk a párommal, de képzelheted mit kell szellőztetni a feketeretek után!
    Éva

  2. 20. február 2012 - 09:12

    a feketeretket még nem próbáltam, de akkor úgy látszik most eljött az ideje;)

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

