Kezdőlap > föétel, vegetarianus/ vegetarisch, zöldség > paradicsomos sült padlizsán kovászos uborkás joghurttal – gebratene auberginen in tomatensauce und tzatziki-joghurtoghurt

paradicsomos sült padlizsán kovászos uborkás joghurttal – gebratene auberginen in tomatensauce und tzatziki-joghurtoghurt

5. augusztus 2013 Hozzászólás Go to comments

a kisméretü padlizsánokat megmostam, hosszában félbevágtam és egy forró serpenyöben  szezámolajon mindkét oldalon megpirítottam, készre sütöttem,  kivettem,  félretettem. négy nagyobb paradicsomból és két cikk fokhagymából a még forró serpenyöben paradicsomszószt készítettem. tálaláskor ráöntöttem a sült padlizsánokra és meglocsoltam az általam kitalált kovászos uborkás joghurttal. az ötletet a tzatziki adta, kevertem bele: 2 dl joghurtot, 10 dkg túrót, 2 evökanál olívaolajat, 2 cikk fokhagymát, sok-sok mentalevelet és 1 dl kovászosuborka-levét. valami hihetetlenül finom lett és fantasztikusan frissítö.

DSCF5307_1_cr

die kleinen auberginen der länge nach aufgeschnitten und in einer großen pfanne mit sesamöl von beiden seiten an- bzw. fertiggebraten. die auberginen rausgenommen und zur seite gestellt. in der heissen pfanne aus vier großen tomaten, zwei knoblauchzehen und salz eine tomatensauce gekocht. die auberginen mit der tomatensauce und dem selbstgemachten “ungarischen” tzatziki (eigene erfindung!)  serviert.

der “ungarsiche tzatziki” bestand aus: 0,2 l joghrt, 100 g quark, 2 el olivenöl, 2 knoblauchzehen, vielen minzblättern und 0,1 l gurkensaft  (von den selbst eingelegten salzgurken). einfach köstlich und sehr erfrischend!

DSCF5319_cr

  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

