Kezdőlap > de jó, dessert, gyors, schnell+gelingt leicht, vegetarianus/ vegetarisch > palacsinta de luxe – palatschinken de luxe

palacsinta de luxe – palatschinken de luxe

5. augusztus 2013 Hozzászólás Go to comments

bünbeejtö palacsintának is nevezhetném, mert annyira finom, hogy még én is megettem belöle négyet a tegnapi höségben, pedig amúgy kettövel is jól szoktam lakni.

egy tojást összekevertem 4 evökanál gesztenyliszttel, csipetnyi sóval, sütöporral és annyi mandulatejjel, hogy vékonyan folyó palacsintatészta-állaga legyen. hagytam állni 20 percet, majd forró palacsintasütöben, pici vajon vékony palacsintákat sütöttem. túróval és baracklevárral megtöltve egyszerüen nagyszerü!

DSCF5267_1

vorsicht, diese de luxe palatschinken sind pure verführung! selbst ich habe von denen vier stück gegessen, obwohl ich sonst gar nicht so auf süße sachen stehe und im normalfall mit zwei palatschicken satt werde (oder hungrig nach etwas deftigem).

man nehme: ein ei, vier esslöffel kastanienmehl, eine prise salz + backpulver und soviel mandelmilch, dass ein dünnflüssiger crepe-teig entsteht. alles nach und nach miteinander verrühren, 20 minuten stehen lassen und zu guter lettzt in einer heissen teflonpfanne mit ein wenig butter dünne crepes backen. mit quark und aprikosenmarmelade gefüllt servieren…… und….. genießen….

  1. 18. augusztus 2013 - 18:50

    Ezdemennyire!!! Nagyon kerestem már egy hasonlót🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

