Kezdőlap > egészséges, gyors, schnell+gelingt leicht, vegetarianus/ vegetarisch > sült retek dióval, argánolajjal és salátával – gebratene radieschen mit walnüssen und arganöl

sült retek dióval, argánolajjal és salátával – gebratene radieschen mit walnüssen und arganöl

22. július 2013 Hozzászólás Go to comments

amikor elöször készítettem szkeptikus voltam, de már régen tudom, milyen finom. azóta újra és újra elökerül és mindig  kedvenc.

a retekszemeket levágtam a szárról, úgy hogy egy kis zöld is maradjon rajta. megmostam, szárazra töröltem. egy marék diót apróra vágva egy külön száraz serpenyöben olaj hozzáadása nélkül megpiritottam, majd félretettem. a retekszemeket egy kevés szezám olajon  közepes tüzön megpirítottam (max 2-3 perc, különben a piros szín gyorsan odalesz). a tüzröl levéve hozzákevertem egy fél citrom héját, argánolajat, sóztam, borsoztam, egy kevés fehér balzsamecettel savanyítottam, petre-zselyemzölddel megszórtam.  saláta kíséretében pirítóssal ettük.

DSCF5027

beim ersten mal war ich noch skeptisch. später nicht mehr.

die radieschen habe ich von den grünen blättern abgeschnitten, so dass ein wenig grün dran blieb, ich habe sie gewaschen und getrocknet. in einer kleinen extra-pfanne habe ich eine handvoll gehackte walnüsse ohne zugabe von öl geröstet. in einer großen pfanne habe ich sesamöl  erhitzt, die radieschen etwa 2-3 minuten bei mittleren hitze angebraten, vom feuer genommen, die abgeriebene schale einer halben zitrone dazugegeben, gesalzen, gepfeffert, mit arganöl und weissem balsamico beträufelt. mit einem grünen salat und toast hatten wir ein wunderbar leichtes sommer-abendessen.

  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

