Kezdőlap > spárga, vega, vegetarianus/ vegetarisch > zöld spárga medvehagymával és roquefort-tal – grüner spargel mit bärlauch und roquefort

zöld spárga medvehagymával és roquefort-tal – grüner spargel mit bärlauch und roquefort

16. április 2013 Hozzászólás Go to comments

a zöldspárga végeit meghámoztam. egy serpenyöben 2evökanál olivaolajat 2 evökanál vajjal felforrósítottam, beletettem a spárgákt, rányomtam fél limette levét, csipet cukorral és sóval megszórtam, lefedve, 5 percet pároltam.  roquefort-tal és medvehagymával megszórva újkrumplival tálaltam

 DSCF0084

den grünen spargel am ende schälen, in einer pfanne mit zwei esslöffel olivenöl und zwei esslöffel butter anbraten, salzen, ein wenig braunen zucker hinzugeben, mit dem saft einer halben limette würzen und 5 minuten zugedeckt garen. mit neuen kartoffeln, roquefort und bärlauch servieren.

  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

