Kezdőlap > egészséges, gyors, schnell+gelingt leicht, vegetarianus/ vegetarisch > kókuszos spenót – spinat mit kokosmilch

kókuszos spenót – spinat mit kokosmilch

25. március 2013 Hozzászólás Go to comments

annyira gyors, hogy leírni továbbtart mint elkészíteni. a lényeg a frissspenót, amelyet megmostam, megmostam,  kanálnyi olívaolajjal felforrósított serpenyöbe dobtam, hozzáadtam 3-4 cikk fokhagymát, egy kis csípöspaprikát, fedö alatt hagytam összeesni. a leveleken lévö vízcseppek megakadályozzák, hogy odaégjen, nem kell hozzá külön víz. a végén hozzáadtam 1 dl kókusztejet.

DSCF8649

es geht einfach superschnell – schneller, als dieses rezept zu schreiben. spinat putzen und wachsen. ein esslöffel olivenöl erhitzen, spinat, 3-4 knoblauchzehe sowie etwas scharfe chili hinzugeben, zugedeckt zusammenfallen lassen, zum schluss 0,1 l kokosmilch hinzugeben. 

Reklámok
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

