linzer – linzer plätzchen

2. december 2012 Hozzászólás Go to comments

az alábbiakat egy konyhai robotgép segítségével összedolgoztam:

15 dkg puha vaj

5 dkg porcukor

csipet só

1 tojás

az utóbbiakat elöbb össze-, majd hozzákevertem a fentiekhez:

15 dkg liszt 

10 dkg darált mogyoró

5 dkg darált mandula

1/4 tk sütöpor

2 csipet fahéj, kardamom, szegfüszeg, szerecsendió keveréke

a tésztát folpackba csomagoltam és 2 órára hütöbe tettem. a sütöt 180°C-ra felmelegítettem, a tésztát lisztezett gyúrótáblán 3mm-esre nyújtottam, kiszaggattam, 8 perc alatt megsütöttem. a még meleg linzereket langyos szilva-lekvárral megkentem és összeragasztottam. porcukorral megszórtam.  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

die folgenden zutaten mit derm handrüchrgerät cremig geschlagen:

150 g weiche butter

50g puderzucker

1 prise salz

1 ei 

die folgenden zutaten zuerst miteinander,  danach mit dem cremigen  geschlagenen verrührt:

150g mehl

100g gemahlene haselnüsse

50g gemahnlene mandeln 

1/4 tl backpulver

2 prisen gemahlenen zimt, kardamom,  nelken, muskatnuss

für zwei stunden in klarsichtfolie eingewickelt in den kühlschank getan.

backofen auf 180 °C vorgeheizt, teig  ausgerollt (3mm) , ausgestochen, in 8 minuten fertig gebacken, mit lauwarmer pflaumenmus zusammengeklebt und mit puderzucker bestreut.

  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

