Kezdőlap > kartoffeln, krumpli, spárga > rakott spárga – spargel-auflauf

rakott spárga – spargel-auflauf

15. június 2012 Hozzászólás Go to comments

személyenként 2-3 közepes méretü krumplit héjában megföztem, meghámoztam, majd egy kivajazott tüzálló tálba tettem. hozzáadtam a fehérspárgát, meglocsoltam tejszínnel és 20 percig sütöttem 180°C-on. a spárgák végeit csak 10 perc után adtam hozzá és megszórtam egy kis reszelt parmezánnal.

rakott spárga_1

pro person 2-3 pellkartoffel in eine ausgebutterte auflaufform gelegt, die weissen spargel, sahne+créme fraiche dazugegeben, 20 minuten im ofen bei 180 °C gebacken. nach 10 minuten die spargelspitzen dazulegen und mit geriebenem parmesan bestreuen.

Kategóriák:kartoffeln, krumpli, spárga
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. 15. június 2012 - 18:41

Vélemény, hozzászólás?

