Kezdőlap > aus dem backofen, gyors, im ofen gebacken, sütöben sült, schnell+gelingt leicht, spárga > sült zöld spárga – gebackener grüner spargel

sült zöld spárga – gebackener grüner spargel

23. május 2012 Hozzászólás Go to comments

pár kisebb új krumplit megmostam, majd olívaolajjal meglocsolva 10 percre 180 °C-os sütöben sütöttem. ekkor hozzáadtam pár szem retket és egy csomag zöld spárgát, sóztam, pici cukorral megszórtam, öntöttem hozzá kevés bort, majd 10 percer tovább sütöttem. tálaláskor frissen vágott petrezselyemmel és parmezánnal megszórtam.

P5220012

einige kleine neue kartoffeln mit olivenöl im backofen  bei 180°C 10 minuten backen. radieschen und grünen spargel, etwas weisswein, 1 tl zucker  hinzugeben, salzen und für weitere 10 minuten backen. zum servieren mit frischer petersilie und parmesan bestreuen.

  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

