Kezdőlap > gomba, gyors, schnell+gelingt leicht > egyszemélyes vargánya-pirítós – steinpilze auf geröstetem brot für eine person

egyszemélyes vargánya-pirítós – steinpilze auf geröstetem brot für eine person

11. január 2012 Hozzászólás Go to comments

rókagomba

villámgyors és nagyon finom vacsora. annyira finom, hogy kár egyedül fogyasztani.

egy kis fej apróra vágott hagymát kevés olívaolajon megfuttattam, hozzáadtam egy apróra vágott vargányagombát, 2-3 perc alatt aranybarnára pirítottam, 2-3 szál zsályával megszórtam, pirítósra tettem.

rókagomba3

schnelles abendessen für eine person. ABER: es ist soooo lecker, dass es eigentlich schade ist, es allein zu genießen.

eine kleine zwiebel in etwas olivenöl leicht angebraten, den steinpilz kleinschneiden und hinzugeben, bei straker hitze in 2-3 minuten goldbraun anbraten, 2-3 salbeiblätter hinzugeben, auf toast servieren.

Reklámok
  1. lordh1mself
    17. január 2012 - 10:11

    a képen nem vargánya van. inkább egy king oyster mushroom. de azért fincsi 🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

