Kezdőlap > föétel, gomba, gyors, könnyü, schnell+gelingt leicht > würziges pilzragout – füszeres gomba-ragu

würziges pilzragout – füszeres gomba-ragu

3. április 2011 Hozzászólás Go to comments

elsö olvasatra talán kicsit szokatlannnak tünhet, de érdemes kipróbálni, mert nagyon finom. nálam húshoz készült, de egészen biztos vagyok benne, hogy hús nélkül, egy szelet friss kenyérrel is élvezhetö.

egy póréhaqgymát vékony karikákra vágtam és kevés olajon megfuttattam. hozzáadtam 20 dkg nem túl apróra vágott csiperkegombát. mozsárban összetörtem 2 borókabogyót, 2 pimentet, 1/4 tk köménymagot, csipetnyi sót, csipetnyi fahéjat. azt tapasztaltam, hogy a só hozzáadásával könnyebb összetörni a füszereket. a füszerkeveréket hozzáadtam a gomba-raguhoz, felöntöttem 1dl tejszínnel, hozzákevertem 10 dkg krémsajtot (philadelphia). hagytam összeforrni, majd petrezselyemmel megszórva tálaltam.

 

P4010814

pilzragout mit ungewohnten gewürzen. auch ohne fleisch mit einem stück frischen brot schmeckt es hervorragend und ist in wenigen minuten fertig.

1 lauchzwiebel in dünnen ringen geschnitten in etwas öl leicht  anbraten, die champignons dazugeben. in einem mörser 2 wachholderbeere, 2 pimentkörner, 1/4 tl kümmelsamen, eine prise zimt und salz klein mörsern. ich habe die erfahrung gemacht, dass mit etwas salz, das mörsern leichter geht. die gewürzmischung zu dem pilzragout geben, mit 0,1 l sahne und 100g frischkähe verrühren, einmal aufkochen lassen. mit petersilie bestreut servieren.

  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

