Kezdőlap > bla-bla-bla, csak ülök és beszélek > a hétvégén nem volt fözés – am wochenende blieb die küche kalt

a hétvégén nem volt fözés – am wochenende blieb die küche kalt

20. június 2010 Hozzászólás Go to comments

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

fözés helyett ugyanis fotós tanfolyamon voltam. aki többet szeretne megtudni róla, olvashat róla itt. nem ételfotózás volt ugyan a téma, de nagyon sokat tanultam, láttam, tapasztaltam. ez már a második hétvége volt (az elözö itt, itt és itt). úgy tünik  a tanfolyamvezetönkre hatással volt a beszámolóm, hogy én az ételfotózáson keresztül jutottam el a “rendes fotózásig”, mert  tegnap és ma azt a feladatot kaptuk, hogy fényképezzük le az ebédünket “elötte és utána”.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

an den letzten beiden wochenenden blieb die küche kalt. ich habe nämlich an zwei vhs-fotokursen teilgenommen. der aktuelle bericht ist  hier zu lesen (das vorherige wochenende hier, hier und hier). scheinbar habe ich unseren kursleiter mit meiner manie, essen zu fotografieren beeindruckt, denn gestern und heute haben wir u. a. die aufgabe bekommen, unser mittagessen “vorher und nachher” zu fotografieren bekommen.   

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

