Kezdőlap > fleisch, hús, medvehagyma > bélszín medvehagymával – rinderfilet mit bärlauch

bélszín medvehagymával – rinderfilet mit bärlauch

20. április 2010 Hozzászólás Go to comments

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         vétek lenne kihagyni medvehagyma-szezonban a frissen sült húsokat. a medvehagymát érdemes csak a legvégén hozzáadni, hogy megörizve  teljes zamatát méltó kíséröje legyen például a marhabélszínnek.  ehhez a bélszínt (ca.25 dkg)  forró ghín mindkét oldalon 3-3 percig közepes tüzön sütöttem, majd 15 percre a 150 °C-ra elömelegített sütöben hagytam pihenni. ezalatt a hússütö-serpenyöben felforrósítottam egy kis vajat, pár szál csíkokra vágott medvehagymát tettem rá, majd tejszínnel felöntöttem, sóztam, borsoztam.  a kész húst szeletelbve, a medvehagymás szósszal és szezámmagos krumplival tálaltam.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA          

eine bärlauch-saison ohne kurzgebratenes ist unvorstellbar. am besten sollte man den bärlauch nicht lange mitbraten, denn frisch kommt das aroma am besten zur geltung. ich hatte ein stück rinderfilet (ca. 250 g) von beiden seiten ca. 3 minuten angebraten, anschließend in m vorgewärmten backofen bei 150°C ca, 15 minuten ruhen lassen. in der zwischenzeit  etwas butter erhitzt, die in dünnen streifen geschnittenen bärlauch-blätter hinzugeben, mit 1 dl sahne aufgießen, salzen, pfeffern – fertig ist die schnelle bärlauch-sauce zum rinderfilet. die sesam-kartoffeln haben wunderbar dazu gepasst. 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kategóriák:fleisch, hús, medvehagyma
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

