Kezdőlap > gemüse, spárga, zöldség > spárga – spargel

spárga – spargel

28. március 2010 Hozzászólás Go to comments

megjelent a spárga a boltokban. tudom, hogy nem igazán egyeztethetö össze tudatos étkezéssel és vásárlással, hogy március végén spárgát veszek, de amikor tegnap megláttam a zöldségesnél, nem tudtam neki ellenállni. pedig messziröl jött (peru), tudtam azt is, hogy nem lesz olyan jó ízü, mint a 2-3 hét múlva megjelenö német spárga. könnyen megeshet, hogy más húsvétra lesz spárga a piacon – ezesetben egészen biztosan aranyárban mérik majd.

mégis annyira vágytam már egy kis friss tavaszi ízre, hogy hagytam magam elcsábítani. pironkodva be kell valljam, nagyon jól is esett vacsorára. ettöl jobb majd csak a német spárga újkrumplival lesz.

a receptet már leírtam itt. nem változtattam semmit,  hiszen ez az az étel, amelyet mindig ugyanúgy készítek, mert így tökéletes.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         gestern bin ich schwach geworden: beim einkaufen fürs wochenende ist irgendwie eine große packung spargel  in meinem einkaufskorb gelandet. es war zwar keine absicht, aber als ich diese wunderschönen weissen dinger da so liegen sah, war es um mich geschehen. natürlich war ich mir dessen bewusst, dass die spargel aus peru nicht soooo schmecken werden, wie die deutschen. aber auf letztere muss man noch mindestens 2-3 wochen warten. vielleicht kommen die allerersten schon für ostern auf den markt, wo die leute bereit sein werden, ziemlich viel geld dafür zu bezahlen. 

wie auch immer: gestern abend gab es den ersten spargel der saison und sie haben wunderbar frisch nach frühling geschmeckt. besser werden nur noch die deutschen spargel, mit frischen kartoffeln. wie immer: mit gebratenen katenschinken und semmelbrösel in zerlassener butter. besser geht´s nicht…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kategóriák:gemüse, spárga, zöldség
  1. 6. április 2010 - 18:44

    1,5 hete láttam bajor fehér spárgát a piacon – aranyárban mérték, fél kiló 8 euro. Megéri még egy kicsit türelmeskedni – bár nehéz😉

    • stampoasis
      6. április 2010 - 20:24

      beatbull, a szezon elsö spárgáját tradicionálissan képes vagyok megvenni aranyáron. aztán utána kicsit megnyugszom és kibírom várni, még normalizálódik az ár🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

