Kezdőlap > eintopf, leves, suppe > csicseriborsós paradicsomleves – tomatensuppe mit kichererbsen

csicseriborsós paradicsomleves – tomatensuppe mit kichererbsen

10. február 2010 Hozzászólás Go to comments

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

gyakran elöfordul, hogy rákattanok valamilyen alapanyagra vagy kombinációra aztán anélkül, hogy észrevenném, újra meg újra majdnem ugyanazokat fözöm. most ilyen a csicseriborsó és a paradicsomkonzerv keveréke. az éven már harmadszor készítettem (itt és itt). a hozzávalók végszükség esetére minden kamrába javasoltak. a belölük készült vacsora pedig 10 perc alatt elkészül.  elöször egy kevés ghít  felforrósítottam, örölt csilivel megszórtam és kisütöttem a spanyol  fokhagymás szalámikat (kolbász jobb lett volna, de nem volt itthon). miután kiszedegettem a szalámikarikákat, a zsiradékhoz öntöttem egy konzerv paradicsomot, egszer felföztem, sóztam, borsoztam, majd beletettem a lecsöpögtetett/ leöblített csicseriborsót és egy jó marék fagyasztott zöldbabot. 5 percig kis lángon összeföztem. tálaláskor a sült szalámival és friss petrezselyemmel tálaltam. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         immer wieder passiert es: ohne dass ich es merke, finde ich bestimmte zutaten bzw. kombinationen einfach nur toll.  und koche mit denen innerhalb von wenigen wochen mehrere varianten. diesmal sind es kichererbsen und tomaten  (wie hier und hier).

zuerst habe ich etwas ghi erhitzt, chilipulver dazugegeben und einige spanische salamischeiben angebraten (wurst, wie chorizo wäre geeigneter gewesen, aber ich hatte keine im kühlschrank). die salami-scheiben  rausgenommen, eine dosentomate dazugegeben, kurz aufgekocht, gesalzen und gepfeffert. dann kamen die kichererbsen aus der dose dazu (gut abgetropft) sowie eine handvoll grüne bohnen aus dem tiefkühlfach. nach 5 minuten kochzeit wurde die suppe mit den gebratenen salamischeiben und frischer petersilie serviert.  

Kategóriák:eintopf, leves, suppe
  1. 11. február 2010 - 05:09

    De jól néz ki, reggelire is meg tudnám enni🙂

    • 11. február 2010 - 08:00

      lúdanyó, én is… de jó, hogy nem vagyok vele egyedül.

  2. 11. február 2010 - 16:32

    Na ez most betalált nálam.
    Imádom a paradicsomos kajákat! Leves, hús, szósz, vagy csak egyszerűen krumplival, zöldségekkel.
    Gyönyörű, egy fazékkal megtudnék enni belőle.🙂

    • stampoasis
      11. február 2010 - 21:50

      raindrop, köszönöm:-) a csicseriborsónak köszönhetöen elég tartalmas. azt hiszem, egy fazékkal együltödben nem boldogulnál. de tényleg nagyon finom, érdemes kipróbálni.

  3. 11. február 2010 - 20:15

    én is így rátudok kattani dolgokra;) szerintem erre a leveskére is tudnék, hát ki is kell próbáljam valamikor!! csicseri van is, a többit be kell még szerezni!

    • stampoasis
      11. február 2010 - 21:51

      ízlészindróma, megéri kipróbálni, tartalmas egy leves. ha lett volna magyar füstölt házi kolbászom azzal csináltam volna. érdekes módon nálam minden van hozzá általában, a csicseriborsót kivéve.

  4. 11. február 2010 - 21:35

    Zuerst dachte ich, das erste Foto zeigt frittierte Rote Bete-Scheiben. Ich glaube, die würden mich ihrem erdigen Geschmack auch in die Kombination passen! Aber das scheint ein tolles schnelles Feierabendessen zu sein, werd ich wohl nächste Woche mal nachköcheln🙂

    • stampoasis
      11. február 2010 - 21:53

      anikó,das ist wirklich eine superleckere suppe und die zubereitung geht auch fix. du hast recht, die salamischeiben könnten glatt als rote beete durchgehen;-)

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

