Kezdőlap > csak ülök és beszélek > mi van a táskámban?

mi van a táskámban?

28. január 2010 Hozzászólás Go to comments

renátától kaptam a kérdést, amelyre szívesen válaszolok. alapvetöen szeretem a tágas, sok zsebes táskákat, ki nem állhatom a retikülöket. ha már táska, legyen ugye akkora, hogy minden létfontosságú dolog elférjen benne. ezek lennének:

könyv, határidönapló, toll, papírzsebkendö (min. 2 csomag), rúzs (min. 2 db), ajakápoló, mentolos cukorka, rágógumi, fájdalomcsillapító, sebtapasz, o.b., kézkrém, bach-virág-cseppek (rescue), bevásárlószatyor, mobiltelefon, fényképezögép, pót-akkumulátor, pénztárca.

reggelente ehhez jön még 1-2 alma, 1 banán (vagy más gyümölcs), két szendvics,gyakran egy saláta müanyag dobozban.

opcionális: egy üveg víz (mert mindig attól félek, hogy olyan gyötrö szomjúság kap el vayg kiszárad a torkom és köhögési rohamot kapok, hogy nembírom ki hazáig mondjuk még sosem fordulkt elö, de biztos, ami biztos alapon) , összecsukható esernyö amit hetekig hordok magammal, aztán megunva, hogy sosem esik, kipakolok, hogy aztán pont akkor kezdjen rá…

láthatjátok, már csak a toronyóra lánccal hiányzik;-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         szeretem váltogatni éppen aktuális táskámat, amelyben csak az akaadályoz, hogy ugye ezt az egész mindenséget át kellene pakolásznom. mivel ilyenkor szokott világossá válni elöttem, hogy mennyi mindent cipelek magammal, ilyen alkalmakkor bizonyos dolgokat nem teszek át az új táskámba, mondván, az elmúlt hónapokban sem volt rá szükségem. mondanom sem kell, hogy prompt az fog hiányozni legközelebb. egyszer láttam valahol egy olyan táskabetétet, ameylet egyik nöi táskából a másikba csak úgy át lehetett rakni (feltéve, hogy nagyjából azonos méretüek persze), azóta is bánom, hogy miért nem vettem, mert ugye szerintem ezt nekem találták ki. 

hétvégén és szabadidös programokra általában egy hátizsákot hordok, abban benne van minden, ami csak kellhet útközben (lásd a fentieket).

ahogy láttam, már mindenkinél járt a kérdés, ha mégsem és valakinek kedve lenne megírni, kíváncsian várom…

  1. 9. február 2010 - 23:43

    Ezt akár én is írhattam volna:)) Nem a tintamar-ra gondoltál? Már kezdtem reménykedni, hogy valaki kirpóbálta, de gyanítom, hogy nálam se válna be. Pedig már a színét is kinéztem:))
    Hátizsák is stimmel:)))

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

