Kezdőlap > csak ülök és beszélek, fleisch, hús, salat, saláta > saláta maradék hátszínnel – salat mit restlichem hüftsteak

saláta maradék hátszínnel – salat mit restlichem hüftsteak

18. január 2010 Hozzászólás Go to comments

reflektálós napom volt ma. föleg akkor reflektáltam, amikor a fönök pár perccel öt óra után elköszönt. ekkor  már a munkatársaknak is csak kis hányada volt ott, a maradék nagyhányada én voltam, míg én ott görbültem valami piszmogi munka felett, ami megint egy külön-feladat. nem is   nehéz, de jó, ha szisztematikusan csinálja az ember. szóval az van, hogy évek óta egyre több külön-feladatom van, ami egyrészt megtisztelö, hogy ugye rámbizatik, másrészt viszont enyhén szólva akadályoz abban, hogy a rendes munkámat rendesen megcsináljam. biztosan én vagyok rendszerhibás meg hülye, hogy ezt hagyom. de nem tudok ellene mit, tenni. belém van kódolva, hogy amit rámbíznak, azt tisztességesen meg kell csinálni. meg is szoktam. mások meg úgy látszik nem és úgy tünik, nem is zavarja öket különösebben. belölük valahogy hiányzik ez a parancs-sor.

ahogyan általános iskolás tanítónénim mondta volt:  ha cigánygyerekek potyognak az égböl, akkor is….. mennek haza, ha letelt a munkaidejük, én meg akkor is maradok és elöbb befejezem a munkámat. ezutóbbit már nem a tanítónénim mondta, hanem én.  ha külön feladatról van szó, azt meg csinálja más. pl. én. más kérdés, hogy én még az sokféle különmunkával is jobban és gyorsabban teljesítek. amolyan dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes-módon. ha ebböl  a szemszögböl nézem, akkor hatottak azok a jelmondatok, amelyeket évröl-évre a raj-, az örsi vagy a tábori naplóba kellett írni anno a nyolcvanas években. úgy látszik sikerült a társadalom hasznos tagjává válnom. az persze megint más kérdés, hogy hülyére dolgozom magam… na most akkor hogy is van ez?  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ma este hazaérve átkutattam valami ehetö után a hütöt, ahonnan elökerült: egy kis darab maradék médiumra átsütött hátszín, egy kis rómaisalátaszív, 4 db koktélparadicsom és egy fél uborka.  a   hátszínt szeletekre vágtam és egy kevés vajon mindkét oldalon fél-fél percet sütöttem, megszórtam maldon-sóval és firssen örölt színes borssal, a salátára egy kis balzsamecetett és olívaolajat öntöttem, zsályával megszórtam. a tegnapi pogácsával remek vacsora volt.   

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

nach einem anstrengenden tag habe ich den kühlschrank durchgewühlt. folgendes kam zum vorschein: ein kleines stück übriggebliebenes medium gebratenes rindersteak, ein romana-salatherz, 4 koktailtomaten und eine halbe gurke. das steak wurde in scheiben geschnitten und in ein wenig butter von beiden seiten je 30 sekunden angebraten, mit maldon-salz und frisch geriebenem pfeffer bestreut. der salat wurde mit balsamico und olivenöl angemacht, ein wenig kresse darauf. mit den gestrigen pogatscherln war es ein perfektes abendessen.

  1. Makka
    20. január 2010 - 08:06

    Látom, azért MINDENT nem írsz le németül.:))

    • 20. január 2010 - 08:52

      makka, tegnaptól nem;-) volt egy kis stresszem a dologból, inkább töröltem és most kicsit cenzúrázni fogom a blogomat:)

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

