kreatív blog

17. január 2010 Hozzászólás Go to comments

na ezt nem én gondolom blogomról, hanem felhölány és notburga. köszönöm szépen, hogy olvastok és ebben a díjban részesítetek. a szabályzat szerint a következöképpen kell eljárnom:

1. meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte
2. a logót ki kell tennem a blogomba
3. be kell linkelni azt, akitől kaptam
4. írni kell magamról 7 dolgot
5. tovább kell adnom a kitüntetést 7 blogtársamnak
6. be kell linkelnem őket
7. megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról

örömmel adom tovább virtuálisan mindazoknak, akik rajta vannak a jobboldali blog-linkeket tartalmazó oszlopban, ugynis már elvesztettem a fonalat, kiknek volt ill. van épp most ilyen díjuk.  és mindazoknak, akik nincsenek ugyan rajta, de akiket szívesen olvasok, mert blogjuk különleges, érdekes.

[kreativbloggeraward1.jpg]

és akkor már csak az hiányzik, hogy magamról írjak le 7 dolgot. nehéz dolog, mert egyrészt már írtam a sorok között magamról. másrészt pedig nem igazán szeretek kitárulkozni csakúgy. ezzel az elsö pont meg is lenne:

  1. introveltált vagyok 
  2. ha valami érdekel és elkezdek vele foglalkozni, akkor azt nagyon intenzíven teszem. azzal szoktam kezdeni, hogy elolvasok az adott dologról egy halom könyvet.
  3. sajnos vannak dolgok, amiket aztán félúton félbehagyok. de csak már miután elméletben már majdnem mindent tudok.
  4. néha türelmetlen vagyok, és ezt nem is rejtem véka alá.
  5. másoktól is elvárom, hogy “tökéletesen” müködjenek. jaj nekik, ha nem teszik.
  6. általában magamról azt gondolom, hogy tökéletesen müködöm. aztán mindig sikerül valakinek rádöbbentenie arra, hogy dehogy…
  7. azért van néhány jó tulajdonságom is, de ezekröl majd akkor írok, ha ez lesz a téma… 
  1. 18. január 2010 - 06:44

    Köszönöm szépen hogy válaszoltál! :)) Nem volt kitétel, hogy jókat nem mondhatsz magadról…. :))) Szép napot Neked!

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

