Kezdőlap > gyors, könnyü, paradicsom, schnell+gelingt leicht, tomate > paradicsomos csicseriborsó – kichererbsen mit tomaten

paradicsomos csicseriborsó – kichererbsen mit tomaten

14. január 2010 Hozzászólás Go to comments

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         biztosan említettem már, hogy elönyben részesítem a gyorsan elkészülö ételeket. ha szeretek is a konyhában lenni, nem kedvelem a hosszas elökészítést igénylö vacsorákat. ez a ma esti félóra alatt megvan. ráadásul a hozzávalókat elöre be lehet spájzolni:

a konzerv-paradicsomot feltettem a konzerv-csicseriborsóval, a csilivel, egy csipet sóval föni (kb. 25 perc). ezalatt a felkarikázott kolbászokat egyicipici olívaolajon 2 cikk fokhagymával megsütöttem. tálalás elött a csicseriborsóhoz kevertem egy kiskanál magvas mustárt és a fokhagymás kolbászt, majd megszórtam friss zsázsával.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         ich habe bestimmt schon mal erwähnt, dass ich die schnellen gerichte bevorzuge. auch wenn ich gern in der küche bin, fehlt mir oft die zeit und die lust, stundenlang etwas vor- bzw. zuzubereiten. dieses essen benötigt gerade mal eine halbe stunde und die zutaten kommen alle aus der speisekammer:

eine dose kichererbsen mit einer dose tomaten, etwas salz und chili in ca. 25 minuten weich kochen. währendessen die wurst in scheiben gecshnitten in ein wenig olivenöl mit zwei knoblauchzehen anbraten. vor dem servieren ein teelöffel körniger senf unter die kichererbsen rühren, die knoblauchwurst dazugeben und mit kresse bestreuen.

  1. 15. január 2010 - 10:38

    Hetek óta jobbról-balra, és balról-jobbra pakolom a doboz csicseriborsót… Ez lesz a végzete!🙂 Nagyon jól néz ki! Nézz be hozzám légyszi: http://felholanyka.blogspot.com/2010/01/delish-es-palocprovance-is.html

  2. 15. január 2010 - 21:09

    Ha valami salira vagyok mindig hozzad jovok! olyan jokat keszitesz! Meggyogyult a cica?

    • stampoasis
      15. január 2010 - 21:15

      delish, köszönöm szépen. cicamica meggyógyult, de sajnos tegnap megint rájött… ( a tudod mi…). mivel macska-vacsora után egy órával, szerintem az van, hogy allergiás egy bizonyos macskakonzervre. vagy lehet, hogy többre. úgyhogy most diétára fogtam, hogy figyeljem, hogyan reagál szegénykém.

  1. 29. január 2010 - 22:23
  2. 10. február 2010 - 21:42

Vélemény, hozzászólás?

