Kezdőlap > bla-bla-bla, csak ülök és beszélek, fisch, hal > füstölt sprotni – kieler sprotten

füstölt sprotni – kieler sprotten

8. január 2010 Hozzászólás Go to comments

macskafrontról annyi újdonság van, hogy úgy tünik, segített valamit a tegnap nagy keservesen beadott injekció. és a méregdrága, természetesen csak állatorvosnál kapható speciális diétás macskaeledel. mától az elsöszámú lépett éhségsztrájkba.egyszerüen nem jelent meg késö délután a közös macskaétkezésen. a késöbb külön felszolgált szárazkaja után viszont élénken rohangált (a hosszú elöszobánkban szoktam száraz-macskakaját dobálni, amiután nagy örömmel szaladgálnak), úgyhogy nagy baj nem lehet.   a vonalainak egy kis diéta egyébként is jót tenne.

benny weinflasche

mivel ma estétöl vasárnap késö délutánig egyedül vagyok itthon, nem volt nagy kedvem fözöcskézni. pláne nem, miután a boltban megláttam a füstölt sprotnit amire nem igazán szoktam figyelni, úgy 10 éve ettem utoljára. kapásból úgy döntöttem, ez lesz a mai vacsorám – a tegnapi kenyérrel. azt a bizonyos dagasztás nélkülit (itt és itt) tegnap sütöttemm negyedszerre – ismét szenzációs eredménnyel. eltekintve attól, hogyy megint jól ráragadt a tészta fele a konyhakendöre. ma este még beszereztem egy jó nagy dagasztótálat. kb. akkora mint egy kisebb lavór. ráadásul bilikék, de mindegy, lényeg, hogy elég helye legyen a tésztának, mert nincs kedvem mindig  levakargatni. komolyan mondom, most már azon gondolkozom, hogy el kéne adnom a kenyérsütögépet…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

blog-kater henry geht es dank der gestrigen mühselig unter erschwerten bedingungen verabreichten spritze mittlerweile ganz gut. und dank dem spezial-diätfutter, das natürlich nur beim tierarzt zu bekommen und entsprechend sauteuer ist. dafür ist jetzt kater-nr.1 in futterstreik getreten. zumindest ist er nicht zu einnahme der gemeinsamen abendmahlzeit erschienen. wenig später war er dann doch beim”trockenfutter-weitwurf-spiel” erschienen und begeistert dem futter hinterher gelaufen. seiner linie tut es auf jede fall ganz gut, wenn er mal eine mahlzeit ausfallen lässt.

da ich ab heute bis sonntag spätnachmittag allein bi, hatte ich jetzt nicht die große lust, etwas zu kochen. zumindest nicht, nachdem ich die kieler sprotten beim einkaufen entdeckt habe. da konnte ich nur noch an mein gesternzum viertenmal in folge gebackenes brot denken (hier und hier) – wieder mal mit einem genialen ergebnis. mal abgesehen von der tatsache, dass die hälfte des teiges wieder am küchentuch hänngen geblieben ist. dafür habe ich seit heute abend eine riesige melamin-schüssel. da könnte man auch ein baby zur not darin baden dazu ist er auch noch so schön nachttopg-blau. aber egal, hauptsache: groß genug für meinen teig. apropos teig: ich überlege jetzt, meine brotbackmaschine zu verkaufen. bei interesse bitte melden…

  1. Eszter
    9. január 2010 - 09:51

    Ma akarok én is bekeverni kenyértésztát! Nekem még mindig a sima fehérkenyér a legjobb. És én is pont tegnap vettem keverőtálakat: ezek egymásba tehetők, és van köztük bilikék is🙂

    • stampoasis
      9. január 2010 - 13:14

      én eddig mindig 1/3 teljeskiörlésü 2/3 sima liszttel készítettem, de a sima lisztes is tervben van:)

  2. Marcsi
    9. január 2010 - 17:13

    Örülök, hogy a macskusz jól van.
    Nálunk is sláger a DNK. Én BL-80 búza-kenyérlisztből sütöm.

  3. Makka
    10. január 2010 - 17:00

    Mindig eszembe juttatod a sprotnit, aztán természetesen állandóan elfelejtek venni, pedig nagyon szeretjük. A dagasztás nélküli kenyered is csodás.

    Sajnálattal olvastam Napmátkánál, hogy még mindig nem tudod megnyitni a blogomat. Egyszerűen nem tudom, mi lehet a gond. Senki más nem tapasztalta azt, amit te. Nem lehet, hogy a szolgáltatód tilt le valamit esetleg?
    De mondjuk, az is érdekes, hogy – ahogy írod – a munkahelyeden sem sikerül. Nem tudom elképzelni, mi lehet az oldalamon, amitől meghal(nak) a gépe(i)d.

    • stampoasis
      10. január 2010 - 18:41

      makka, én is úgy sajnálom, és ugyanúgy mint te nem értem. minden más blogspot-oldal simán bejön. idöröl-idöre megpróbálom, de mindig lefagy az oldal, meg az összes többi is, amit csinálok:-( arra gondoltam, hogy esetleg a háttered lehetne a ludas??

  4. Makka
    16. január 2010 - 15:10

    Nem tudom. Pedig már utána is nézettem hozzáértővel, de nem talált semmi olyan hibát, ami indokolná ezt a jelenséget.
    Az biztos, hogy tervezek template váltást, csak ki kell várni, hogy Gisele elkészítse az újat. Vagy esetleg megnyerjem nála a saját külön bejáratút.:) Ez 21-én derül majd ki.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

