Kezdőlap > fleisch, hús, nudeln, tészta > radicchio+bélszínnel – radicchio mit rinderfilet

radicchio+bélszínnel – radicchio mit rinderfilet

30. november 2009 Hozzászólás Go to comments

már írtam arról, hogy mennyire kedvelem a radicchiot. a legeslegszimplább ételeknek is remek színt ad és kellemesen kesernyés íze feldobja a viszonylag semleges ízü salátákat. emellett azt is nagyon szeretem benne, hogy akár meg is lehet sütni (elég neki pár pillanat, különben a színét veszti, ami igazán kár lenne) és így pl. tésztákhoz is adható.  ma este egy ilyen színpompás vacsora készült, mivel volt maradék kifözött tészta a hétvégéröl- úgy tünik sosem tanulom meg, mennyi tésztát kell fejenként szánni. egyszerüen mindig megmarad a fele. és volt még egy darab bélszín a hütöben, ami a hétvégén nem került feldolgozásra.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

a bélszínt vajon megsütöttem (közepesen erös tüzön oldalanként 3-3 percet), majd a 100 °C-ra elömelegített sütöbe tettem pihenni. a vajra dobtam egy fokhagymacikket, egy chilit és egy marék mirelit-zöldborsót, felöntöttem 1,5 dl tejszínnel és 1,5 dl tejföllel. sóztam, borsoztam, a borsót hagytam félpuhára föni (kb 5 perc), majd beledobtam a  csíkokra vagdalt radicchiot. a forró tésztára szedve és a bélszínt csíkokra vágva  azonnal tálaltam.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 das rinderfilet habe ich auf mittlerer hitze in butter auf jede seite 3 minuten angebraten, dann in den vorgewärmtem backofen (100 °C) gestellt. in der pfanne habe ich eine knoblauchzehe, eine chili und eine handvoll tiefkühlerbsen angebraten, gesalzen und gepfeffert, dann mit 1,5 dl sahne und 1,5 dl créme fraiche 5 minuten gekocht. den in streifen geschnittenen radicchio dazugegeben und nach einer minute mit den nudeln und den rinderfiletstreifen serviert.

Kategóriák:fleisch, hús, nudeln, tészta
  1. 1. december 2009 - 00:06

    Bélszín- az egyik gyengém….Nagyszerű vacsora lehetett!!!

    • 1. december 2009 - 07:22

      trinity, nekem is;-) és a legjobb benne, hogy már egész jól megtudom sütni.

  2. 1. december 2009 - 05:02

    Yes!!!!!🙂

    • 1. december 2009 - 07:24

      ancsika, köszi:-) mr. nokedli is teljesen oda volt és nem gyözte hangoztatni.

  3. 1. december 2009 - 06:58

    Nagyon szépen néz ki a hús! No meg az egész tányér is😉

    • 1. december 2009 - 07:34

      beatbull, töled ilyen dicséretet kapni külön örörm:-)

  4. Anikó
    2. december 2009 - 18:13

    Életemben csak egyszer ettem bélszín és még sohase csináltam egyedül. Kéne valamikor kezdeni ezzel, nem?
    A tányér nagyon jó néz ki, de elöször azt hittem hogy a tészta hosszú sárgabab😉

    • stampoasis
      2. december 2009 - 19:49

      anikó, szerintem érdemes elkezdeni. hihi, tényleg, megnéztem megint és simán lehetne sárgabab is;-)

  1. 20. december 2009 - 19:36
  2. 14. március 2010 - 18:55

Vélemény, hozzászólás?

