Kezdőlap > leves, suppe > tök(életes) leves – kürbissuppe

tök(életes) leves – kürbissuppe

19. november 2009 Hozzászólás Go to comments

szabadidöm fözésre, pláne receptkeresésre jelenleg alig van. ezzel ellentétben tökböl még van néhány  az erkélyen, így elvileg kísérletezhetnék. gyakorlatilag pedig nagyon örülök, ha eszembe jut valami gyors vacsora. ancsikánál láttam pár napja a tök-birslalma-kombinációt, amely azóta ott motoszkált a fejemben. ma este került asztalra az én tökéletes töklevesem. amilyen gyors, olyan finom. leírni továbbtart, mint elkészíteni. föleg, hogy most már tudom, hogy a hokkaido-tököt nem kell meghámozni. aki már csinálta, tudja milyen embert próbáló  tevékenység.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         egy kisebb tököt, egy nagyobb birsalmát, egy kis édesköménygumót kockákra vágtam és 5 dl sós vízben, egy csipet vanília, egy csipet gyömbér,  egy fél chilipaprika és egy fahéjrúd társaságában  10 perc alatt puhára föztem, majd botmixerrel pürésítettem. tökmagolajjal meglocsolva nem figyeltem oda és jól meglöttyintettem és pirított tökmaggal megszórva tálaltam.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

je einen kleinen hokkaido-kürbis, eine große quitte und einen fenchel habe ich grob gewürfelt und im 0,5 liter salzwasser (begleitet von  einer prise vanilie, ingwer, einer halben chili und einer zimtstange)  in 10 minuten weich gekocht. die suppe dann mit einem mixerstab püriert – mit kürbiskernöl und gerösteten kürbiskernen serviert.

Kategóriák:leves, suppe Címke: ,
  1. Eszter
    20. november 2009 - 06:44

    Nagyon jó a kép!

  2. 20. november 2009 - 12:31

    hmm… milyen egyszerű és nagyszerű🙂 de főleg a képek aranyosak :):)

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

