Kezdőlap > nudeln, tészta > ricottás tészta – ricotta-nudeln

ricottás tészta – ricotta-nudeln

18. november 2009 Hozzászólás Go to comments

a változatosság kedvéért nem is mesélem el, mikor jöttem ma haza. csak annyit, hogy ma este aztán úgy szakadt az esö, mintha dézsából öntötték volna, ráadásul már egész déltöl, így nem maradt más választásom, egy esernyöm alatt a buszmegállóhoz kellett bandukolnom. közben törtem a fejem, mit készítsek vacsorára. föleg, mert nem is ettem ma egésznap egy almán és a tegnapi salátán kívül egyebet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

így készült a tegnapi radicchio maradékából egy melleg tészta-vacsora. mialatt a színes tészták kiföttek egy kevés olívaolajon megfuttattam egy fokhagymacikket, pár csiperkét, egy feldarabolt édesköményt. hozzáadtam 10 dkg ricottát és egy kevés vizet, sóztam, borsoztam, amikor elzártam alatta a tüzet, beleforgattam a raddichiót és forróna tésztára szedve, egy kis reszelt sajttal (1 éves gouda) megszórva tálaltam. ugye mondtam tegnap, hogy milyen jó színe van??

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

während die bunten nudeln gekocht haben, habe ich eine knoblauchzehe und die kleingeschnippelten champignons und fenchel in olivenöl kurz angebraten, danach 100 g ricotta, ein wenig wasser, salz und pfeffer dazugegeben, einmal kurz aufgekocht und bei ausgeschaltetem herd die in streifen geschnittenen radicchio darunter gerührt.  die nudeln habe ich mit dem ricotta-gemüse und dem 12-monate-alten geraspelten gouda serviert. ich habe doch gestern bereits erzählt was das für eine wahre farbenpracht ist, oder??

Kategóriák:nudeln, tészta Címke: , ,
  1. 18. november 2009 - 23:24

    Azért ez jó lehetett! Csak nyelek nagyokat….🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

