az úr az ürböl…

12. november 2009 Hozzászólás Go to comments

…jelenti, hogy a héten meghalni sincs idöm, nem még fözni és fényképezni. mondjuk, ha a holnapi napot valahogy túlélem, akkor a hétvégén lesz talán idöm mindkettöre. ma este, egy elképesztöen nehéz nap plusz este még fogorvosi kezelés után, ami szintén maga volt a rémség, ennyire futotta:

a sült paradicsomról már írtam itt és itt. most annyiban változtattam, hogy nem tettem hozzá fokhagymát, viszont a paradicsomok alá édeskömény szeleteket tettem. amíg a sütö 200°C-ra bemelegedett, egy kiolívaolajozott jénaiba tettem az ujjnyi vastagságúra szeletelt édesköményt, sóztam, borsooztam, majd 10 percre a sütöbe tettem. ezalatt megmostam és félbevágtam a paradicsomokat, majd rátettem az éddesköményre és megszórtam 1-2 evökanálnyi zsemlemorzsával. további 10 percet sütöttem. parmezánnal és friss kenyérrel tálaltam.

  1. Orsi
    12. november 2009 - 23:14

    Edes a cica nagyon🙂 Az enyem imad rafekudni a laptopra, mert ugye jo meleg🙂
    Tetszik a gyors vacsid is!

  2. 13. november 2009 - 05:20

    A gyors vacsi szuper; a fogorvos kevésbé! Cicvarek jó fej, ahogy netezik!🙂
    Rég beszéltünk. Igyekszem hétvégén gépközelben lenni!🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

