Kezdőlap > hús, sütöben sült > göngyölt pulykamell

göngyölt pulykamell

28. október 2009 Hozzászólás Go to comments

az ilyen húsokban az a jó, hogy elöre el lehet készíteni, aztán, ha itt az ideje, betolja  az ember a sütöbe és (mennyiségtül függöen) 30-50 perc kész is, anélkül, hogy nézegetni, kevergetni kellene. még csak azon sem kell izgulni, hogy nem szárad-e ki. hála a bacon-nak egészen biztosan szaftos marad.

a pulykamell-szeleteket kicsit kiklopfoltam (így könnyebben kezelhetöek), majd  petrezelyempesztót, mozzarellát, szárított paradicsomot tettem rájuk, feltekertem és bacon szeletekbe csomagoltam öket. elömelegített sütöben, 30 percig sütöttem 200 °C-on alufóliával lefedve, majd további 10 percig fedetlenül.   krumplipürével tálaltam.

Kategóriák:hús, sütöben sült
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

