Kezdőlap > exotisch, föétel, fözelék, gyors, könnyü > egzotikus lencsefözelék

egzotikus lencsefözelék

25. október 2009 Hozzászólás Go to comments

két napja szinte csak teán élek. ami nem feltétlenül baj. így legalább nem terhelem a szervezetemet még az emésztéssel is. még az is lehet, hogy hétföre majd a mérleg is kevesebbet mutat.  de azért néha csak kell enni is. valamit, amivel nem kell sokat bíbelödni, szinte magától is megfö. és az sem árt ha egy kis íze is van. bár ízeket jelenleg nemigen érzek.

az én egzotikus lencsfözelékem kiválóan alkalmas a fenti esetben. a legjobb talán mégis benne, hogy könnyen csúszik és rágni sem kell sokat.

egy kis fej hagymát és egy cikk fokhagymát üvegesre pirítottam. ezalatt meghámoztam két répát és 2 krumplit, majd feldaraboltan rádobtam a hagymára, megszórtam egy kávéskanál cukorral, római köménnyel, curryvel – pár percig közepes tüzön kevergettem, majd felöntöttem fél liter vízzel, sóztam,  korianderrel, csilivel,  csipet fahéjjal és vaníliával, 2 babérlevéllel füszereztem, majd hozzáadtam 20 dkg vörös lencsét és 15 perc alatt hagytam puhára föni. tálaláskor megszórtam petrezselyemmel.

egzotikus füszerek nélkül is készíthetö és úgy is nagyon finom. 

  1. Makka
    25. október 2009 - 08:49

    Hú, ez nagyon jól hangzik a vaníliával meg mindennel!
    Jobbulást!

  2. 25. október 2009 - 16:44

    Ezek szerint jobban vagy már, ha ilyen finom lencsefőzeléket főztél! Jobbulást kívánok!

  3. nelly
    25. október 2009 - 17:53

    A lencsét imádom, de Neked nem kéne még ezt békén hagyni?? Vigyázz magadra! Én is jobbulást kívánok!

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

