Kezdőlap > gyors, könnyü, saláta > saláta meleg kecskesajtos fügével

saláta meleg kecskesajtos fügével

21. október 2009 Hozzászólás Go to comments

még szombaton kaptam pár szem szép fügét, itt volt az ideje valami fügéset készíteni. nálam nagyon bevált a sütöben 10 perc alatt megsütni variáció, amely akár magában, akár egy egyszerü saláta kíséröjeként megállja a helyét. mivel ma este nem volt idöm munka után még a zöldségeshez beugrani sem, az esti vacsora abból készült, ami éppen még a hütöben volt: egy maroknyi rukola, 2 db paradicsom, 4 szelet pármai sonka, egy darab kecskesajt. 

a fügéket félbevágtam, tetejükre egy-egy kisdarab krémes kecskesajtot tettem és 10 perc alatt 200 °C-on megsütöttem. amikor még melegen a salátára tettem, csurgattam rá egy kiskanálnyi mézet: a füge-kecskesajt-méz-kombináció remekül összeillik és a legegyszerübb salátát is feldobja. ma este feldobta még a serpenyöben “egész szeletekben” megpirított sonka is, amelyet a salátára csak úgy kézzel rátördeltem. végül került még rá egy icipici olívolaj és jó sok balzsamecet.

elsö pillantásra nem tünik valami soknak és joggal adódhat a kérdés,  lehet-e ennyivel jól lakni. mr.R. is ezt kérdezte magában, de csak titokban, hogy ne halljam. aztán vacsora után (kilenc óra elmúlt) már hangosan jegyezte meg, hogy nem gondolta volna, hogy ennyi elég lesz vacsorára. pedig az lett.

Kategóriák:gyors, könnyü, saláta
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

