Kezdőlap > hús > hátszín maldon-sóval

hátszín maldon-sóval

16. október 2009 Hozzászólás Go to comments

ma délben szokásomtól eltéröen igen korán  elhagytam az irodát, persze még  így is simán megvolt a heti negyven órás munkaidö ledolgozása. tennivalóm is lett volna elég, de migrénes fejfájással küszködve nem volt sok kedvem a délutánt még a munkahelyen tölteni. meglepö módon (vagy talán érthetöen?), amint kiléptem az irodaházból, megszünt a fejfájásom, így úgy gondoltam, teszek egy kis kitéröt és bemegyek a kaufhof gourmet-osztályára, hátha látok valami érdekeset (ott szoktam különben téliszalámit és unicomot vásárolni). néha, ha pl. egy nagyon stresszes hetem volt vagy ilyesmi, meglepem magam valami különleges gasztro-szerzeménnyel, amit máshol nem lehet kapni. így esett ma a választásom a maldon-sóra.  lassan több éve himalayai sót használok, aztán amikor eljutott hozzám a maldon  só híre, úgy voltam vele, hogy minek az nekem, ha már úgy is olyan jó sót használok. idöközben annyi helyen olvastam róla, hogy gondoltam csak ki kell próbálnom. 

igyekeztem nem cifrázni: csak a piramis-szerkezetü sópelyhek  díszítették a médiumra sütött hátszínt, kiemelve annak markáns marjhahús ízét. ez nálam nagy szó, mert hirtelensütött húsokat én eddig mindig füszeres vajjal és sok frissen örölt borssal ettem. el sem tudtam volna képzelni az olvadó füszeres vaj és a bors karakteres íze nélkül. elöször kicsit fura is volt, mert mintha valami hiányzott volna. aztán amikor “hozzászoktak” az ízlelöbimbóim a selymesen a húsba olvadó maldon-sóhoz – nos akkor tudtam, hogy se füszeres vajra, se borsra nincs itt semmi szükség.

Kategóriák:hús
  1. 18. október 2009 - 06:09

    Hát!!!!Maldon sót még én sem kóstoltam! Majd pótolom a hiányosságot, alkalomadtán.
    A hátszín szépséges, bár én csak átsütve szeretem, ami tudom; hatalmas szentségtörés! :))

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

