Kezdőlap > csak ülök és beszélek, saláta > egy kicsi mozgás…

egy kicsi mozgás…

13. október 2009 Hozzászólás Go to comments

a mai saláta jelképesen kerül fel. ugyan tényleg a képenlátható salátát ettük alig egy órája, lényege mégis inkább a szimbolikusságában rejlik. ugye egészséges életmód el nem képzelhetö saláta és egy kis testmozgás nélkül. mert hát ugye konyha és gasztroblogolás ide vagy oda, mit sem szépít a helyzeten, hogy sokat ülök a gép elött. sokkal többet mint kellene – és jó ideje nemcsak munkám nagyrészét töltöm “ülö-, képernyöbámuló- és gépelö-móduszban”, hanem szabadidöm  egy részét is. mr. R. már óvatosan meg is jegyezte, hogy magamra vessek, ha ez így megy tovább ortopédusnál leszek elöbb-utóbb gyakori látogató. nem beszélve a mindenféle fájásokról. arról tapintatosan nem szólt, hogy ha így megy tovább, elöbb-utóbb majd még jobban meghízok, aminek ugye megint nem kifejezetten jó következményei lehetnek.

dsc01247[1] neu

így aztán megint  elökotorásztam a futópcipömet, aztán illa berek, nádak, erek… lett volna az esti program, ugyanis nagyon könnyen belelkesülö fajta vagyok. a lelkesedéssel mindössze annyi csak a baj, hogy amilyen gyorsan jön, olyan gyorsan el is múlik. meg aztán mindig van valami kifogás: vagy esik, vagy fúj, vagy hétágra süt a nap, vagy hideg van. ugye egyetértetek velem, hogy mindez remek kifogás, éppen nem futni menni???!

ma éppen az volt, hogy kapart a torkom, néhányat tüsszögtem is. minderröl eszembe jutott, hogy egyszer régebben már csináltam egy ilyet (értsd: rá se hederítettem és nekiindultam), aztán két hétig jó beteg voltam. így aztán ma este maradt a saláta és az ígéret, hogy mihelyst elmúlt a torokfájás, illa berek….

  1. Még nincs hozzászólás.
  1. 24. október 2009 - 09:00

Vélemény, hozzászólás?

