Kezdőlap > péter, saláta > szurimi-saláta

szurimi-saláta

3. október 2009 Hozzászólás Go to comments

2009 10 03_2149neu

a szurimi (=préselt, rákízü tengeri halhús) színben és ízben remekül illik egy könnyü  salátához: paradicsom, sampinyon, rukola, citromlével és olívaolajjal meglocsolva, fleur de sel-lel és frissen örölt fehérborsal  különleges finomság egy kellemes hal-vacsora bevezetöjeként. a campari jéggel pedig már csak az színhatás kedvéért is az asztalra kívánkozik. (az a barna valami a tányér szélén, amely úgy néz ki, mint egy kisütött bélszínrolád, egy kenyérféle – a legújabb divat a pénteki piacon és tényleg nagyon finom)

2009 10 03_2160neu a teljesség kedvéért említem, hogy  szurimiröl megoszlanak a vélemények. egy barátomtól, aki nemrégiben egy hónapot töltött japánban, hallottam, hogy érdekes módon ott sosem látott szurimit. aki további információt szeretne a halból és adalékanyagokból készült rák-imitációról, olvassa el ezt a cikket. ez is magyarázat lehet arra, hogy miért  exportálnak a japánok évente sok-sok tonnát, míg maguk ugye nem fogyasztják. minek is tennék, hiszen van nekik rengeteg friss tengeri haluk és egyéb herkentyüjük.

Kategóriák:péter, saláta
  1. 3. október 2009 - 15:18

    Én személy szerint szeretem a surimit🙂

    Emailt sajna nem kaptam töled!😦 Pedig nagyon várom!!!🙂

  2. stampoasis
    3. október 2009 - 16:04

    nem értem miért, pedig kettöt is küldtem. a címem: stampoasis@gmx.de

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

