Kezdőlap > gyors, hal, könnyü, sütöben sült > sült római salátaszív lazaccal

sült római salátaszív lazaccal

23. szeptember 2009 Hozzászólás Go to comments

hozzávalók 2 személyre:

  • 25 dkg lazacfilé
  • 2 fej római salátaszív
  • 20 dkg zöldborsó (mélyhütött)
  • 1 citrom
  • 4 ek olívaolaj
  • 4 zsályalevél
  • só, bors

a salátaszíveket félbevágva egy kevés olívaolajon egy-egy percet miindkét oldalon sütöttem, majd kivettem egy tüzállótálba és a még forró serpenyöben a zöldborsót egy-két percig “sütöttem”, majd a salátára öntöttem. a még mindig meleg serpenyöben összekevertem 2 ek olívaolajat egy fél citrom levével, sóval, borsal. a zöldborsós salátára tettem egy-egy szelet lazacot, meglocsoltam a langyos olívaolajos-citromos öntettel, tettem rá egy-egy szelet citromot és egy –egy zsályalevelet. 180 °C-on 15 percet sütöttem.

amilyen könnyen elkészíthetö, annyira látványos és különleges. friss kenyérel kitesz egy könnyü nyári vacsorát.

Kategóriák:gyors, hal, könnyü, sütöben sült
  1. Makka
    24. szeptember 2009 - 09:38

    Ó, istenem, ez de nagyon jól néz ki!

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

