Kezdőlap > saláta > görög saláta

görög saláta

9. szeptember 2009 Hozzászólás Go to comments

IMG_1368

ma este sietös vacsora készült – annyira sietös volt, hogy még lefényképezni is elfelejtettem.

1 kígyóuborka

8 koktélparadicsom

1 fej lilahagyma

1 paprika

1 fetasajt

egy marék olívabogyó (fekete-zöld vegyesen)

olívaolaj, 1 citrom leve, só, bors, friss oregánó

a fentieket felkockáztam, karikáztam, összekevertem, tálaltam.

Kategóriák:saláta
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. 13. szeptember 2009 - 21:26

Vélemény, hozzászólás?

