Kezdőlap > tészta > tészta-saláta

tészta-saláta

28. augusztus 2009 Hozzászólás Go to comments

mr. R. ma este a zenekaros barátaival ment grillezni, ahova vinnie kellett valami ennivalót (a húson kívül).  azt kérte, készítsek tésztasalátát. nem mondhattam nemet – olyan ritkán “rendel” valamit, mindig azt eszi, amit elé teszek, nem volt szívem bevallani neki, hogy még sosem készítettem. ráadásul nem is szeretem és nem is értem, mit esznek mások rajta. arról nem is beszélve, hogy azt sem megy a fejembe, mitöl saláta a tészta-saláta? mondjuk annak idején azt sem tudtam megfejteni, mitöl az a francia-saláta? a németek különben odavannak a tészta-salátáért, amely elképzelhetetlen borsó, répa- és szafaládékockák (fleischwurst) nélkül, esetleg ecetesuborkadarabokkal, de mindenképpen majonézzel nyakon öntve. a deluxe-variációba petrezselyemzöld is kerül. az enyém ehhez képest igazán light-os lett:

IMG_0764 25 dkg színes fött kagylótészta (ha tojásnélküli és ha leöblítjük hidegvízzel, akkor kevésbé ragad össze),

1 cukkini +  1 piros paprika (apró kockákra vágva)

koktélparadicsom (ízlés szerint)

dresszing: 4 ek fehér borecet, 6 ek olívaolaj, só, bors, 1 cikk fokhagyma), bazsalikomlevél, snittling.

a még meleg tésztát összekevertem a többi hozzávalóval.  a fényképröl lemaradt, de parmezánforgácsok kerültek a tetejére.

Reklámok
Kategóriák:tészta
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

