Kezdőlap > magyaros, zöldség > kovászos uborka

kovászos uborka

6. augusztus 2009 Hozzászólás Go to comments

mindazoknak, akik velem együtt aggódnak, hogyan sikerül életem elsö kovászos uborkája, jelenthetem, hogy remekül néz ki. egyszer már le is vettem a tányérkát a tetejéröl, hogy bele szagolhassak. az illata kellemesen emlékeztetett gyerekkorom régi kovászos uborkáira (aminek sokáig nem voltam nagy rajongója, de aztán egyszer csak…). szóval, szerintem nagyon szépen érik.

DSC09357 a kép még a hétvégén készült, most már elég zavaros az üveg…. szorítsatok tovább…. köszönöm…

Kategóriák:magyaros, zöldség
  1. Gyöngyi
    6. augusztus 2009 - 10:33

    Biztos sikerülni fog:)

  2. stampoasis (alias nokedli)
    6. augusztus 2009 - 19:24

    köszi a biztatás, tényleg összejött – hála a segítségednek;-)

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás