Kezdőlap > paradicsom, vega, zöldség > 21:20, hamburg, 26 °C

21:20, hamburg, 26 °C

27. július 2009 Hozzászólás Go to comments

DSC09303 ennél egyszerübb recept nincs is, de 26 fokban ennél jobbat sem tudok elképzelni, ezért gyorsan leírom – igaz az tovább tart, mint elkészíteni.

a hozzávalók 1 személyre:

DSC09289egy csipet só, chilipehely és bors hozzáadásával a fentieket a turmixgépben pépesítettem és azonnal tálaltam. be is lehet(ett) volna hüteni, de mivel a hozzávalók szombat óta a hütöben voltak, kellemesen elö lettek hütve.  ha túl sürü lenne, lehet hozzá ízlés szerint egy kevés vizet adni.

p.s. kettesben az erkélyen gyertyafénynél még finomabb – a mennyiséget ez esetben  duplázzuk.

Reklámok
Kategóriák:paradicsom, vega, zöldség
  1. alchri
    28. július 2009 - 06:29

    Kedves Nokedli, a nagy beföttes üveget az anyukámtól kaptam a kovászos uborkához.
    Németországban nem tudom hol lehet kapni:(
    Itt, Almádiban láttam a háztartási boltban, vinnék Neked szivesen, csak hogyan jut el Hozzád, nem tudom.

  2. stampoasis (alias nokedli)
    28. július 2009 - 06:52

    alchri, köszi szépen nagyon aranyos vagy. postán feladni biztos nagyon rizikós lenne:-(
    én már itt minden boltot végigjártam, ami csak szóba jöhet. most átálltam arra, hogy ismerösöket kérdezgetek. mindenki csak néz rám nagy szemekkel, amikor elmagyarázom, mire kell.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

